vilken vecka

Vilken vecka det har varit hittils (och det är bara onsdag). Det har verkligen varit fullt upp. Om det ändå kunde vara heldagar, då hade jag haft lite tid över, nej all min vakna tid har gått åt till jobb eller plugg. Hoppas att det inte kommer vara så här hela den här terminen, i sånna fall kommer jag att gå under. Lyckligtvis så är de kurser som jag läser just nu intressanta och spännande (de är Ekonometri och Corporate Finance). Låter kanske inte så spännande men det är riktigt intressant, framför allt Corporate finance som grundligt går igenom finnansmarknaden. Återkommer lite senare om detta men nu måste jag åka till plugget.

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Bränn inte ut dig nu! Se till att koppla av med en cigarr med jämna mellanrum. ^^

2009-08-28 @ 23:35:42
URL: http://rationalism.blogg.se/
Postat av: HC

Hehe mm det får man inte glömma bort, tack för senast by the way

2009-08-29 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0